Turnus 2 w Krasnobrodzie - treningi wojownika


RPGowe opowieści nabierają tempa i są wypełnione niespodziewanymi zwrotami akcji. Drużyna Mistrza Matixa bada nieznanĄ im wcześniej planetę i historię żyjących na niej Krukoniksów. Postaci graczy muszą przetrwać w zupełnie nieznanym im środowisku i podjąć niezwykle trudne decyzje. Drużyna Mistrzyni Basi odkrywa tajemnice Pinesberry i rządzącego nim rodu Burrowów. Po niespodziewanych zaginięciach na wioskę spada żałoba, w lesie czają się Hollowmeni i Wilcze Siostry, a potwory potrafią przybrać ludzkie formy. Wszystko to związane jest z tragedią, która miała miejsce 70 lat temu i wszystkie tropy prowadzą do jeziora Silver Lake.

Szkoła Wilka wkradła się na bal dyplomatów wrogiej armii. Zaczęła mącić między wysoko urodzonymi szlachcicami, aby skłócić ich i nie dopuścić do podpisania traktatu pokojowego.

Zwiadowcy ruszyli na wyprawę aby spalić most, który szykuje Morgarath, aby zaatakować Araluen. Zwiadowcy trenują ciosy zadawane kijami, mieczem i strzelają z łuku.

Grupa larpowców wcięliła się w grupę więźniów skazanych przez korporację Fujitsu. W Kontenerze A musieli zawalczyć o przeżycie i udowodnić wierność swoim pracodawcom. Larpowcy wcielili się także w załogę Ostatniej Gawędy. Łowcy piratów musieli zmierzyć się z bestią, która zmieniła ich kapitana. Rejs do domu okazał się znacznie trudniejszy niż myśleli. Na całe szczęście udało im się nakarmić bestię trucizną i bezpiecznie dopłynąć do rodzinnego Barbados.






Komentarze

Popularne posty