Turnus 3 w Krasnobrodzie - pierwsze rozgrywki i wyzwania

 Drużyna Zwiadowców nie próżnowała przez ostatnie dni. Łącząc siły z innymi korpusami, postawiła pierwsze swoje schronienie w Mrocznym Lesie. Rozpoczęła się także zwiadowcza podróż do lasów Celtii, podczas której nasi bohaterowie stanęli przed pierwszymi wyzwaniami związanymi z fabułą historii. Codziennie też trwają zwiadowcze treningi walk na miecze, strzelania z łuku, rzutu nożem.

Za to Zwiadowcze Żaby stoczyły bitwę z oddziałem Wargalów, przemycających broń dla Morgaratha. Udało im się odeprzeć siły wroga spod Zamku Redmont, ale konfrontacja z ich Przywódcą dopiero przed nimi. Żeby się do niej przygotować, nie ustają w swoich treningach umiejętności zwiadowczych.

Korpus Cooltystów spędził ostatnie dni na zagłębianiu się w świat opowiadany przez ich Mistrzów. Jedna grupa wcięliła się w grupę kultystów Kościoła Edenu w mrocznym mieście Doskvol, gdzie razem z tajemniczym przedstawicielem miejskiej bohemy pracują nad przywróceniem słońca, które zniknęło podczas kataklizmu.
Natomiast druga grupa po katastrofie lotniczej ich statku szuka sposobu by naprawić lotny kamień i poderwać "Tancerza Burz" do kolejnego rejsu po niebie konfrontując się z harpiami, umarłymi i starożytnym bezimiennym złem.

Korpus „Drzewo Mgieł” został całkowicie pochłonięty przez rozgrywaną sesję RPG. Szyfrowanie, budowanie bazy, ziołolecznictwo i wczuwanie się w postać pomogły małym Tropicielom Przygód w rozbudowaniu ich magicznego świata.

Larpy po stworzeniu identyfikacji drużynowej ,od dwóch dni piszą własne LARPy. Dodatkowo wcielili się w postaci  w LARPie "Bałagan" opowiadający o relacjach w grupie przyjaciół z koła teatralnego, oraz zagrali w nanoLARPa "Karczma", który ujawnił przed nimi co się dzieje średniowiecznej karczmie pełnej magii i niespodziewanych zwrotów akcji.

Wszystkie korpusy wzięły udział w rozgrywkach kultowych gier arrowballa i juggera, a nocą zapolowały na ODYŃCA.


Komentarze

Popularne posty