Turnus 4 w Krasnobrodzie - jugger!
Nastał czas intensywnych rozgrywek między korpusami, odpaliliśmy nasze kultowe gry, a wśród nich ulubiony jugger.
Zwiadowcy po znalezieniu obozu Wargali musieli odnaleźć sposób jak wykurzyć bestie z ich legowisk.
Wtym celu sprządzili magiczne mikstury, ale czy plan się powiedzie?
Codzienne treningi umiejętności zwiadowczych i udział w bitwach obozowych wzmacnia tężyznę fizyczną naszych bohaterów.
Wiedźmini ruszyli na szlak w kierunku Nilfgardu, aby odzyskać porawaną czarodziejkę. Niestety podczas jednego z treningów kilku Wilków zostało porwanych podczas obławy urządzonej przez Wiedźmina z Cechu Kota. Wkrótce obrady w Niflgardzie. Okaże się wtedy czy uda się Wilkom odzyskać przyjaciół.
Fabuła u najmłodszych Erpeżków się zagęszcza. Drużyna nie znalazła córki sołtysa w kryjówce zbirów, ale natknęła się na nowe poszlaki i nowe problemy wioski do rozwiązania. Klątwy, dramatyczni artyści i wilkołaki to tylko wierzchołek góry lodowej. Co czeka naszych bohaterów w przyszłości? Czas pokaże.
Drużyny erpegowe w światach wyobraźni kontynuowały swoją przygodę na Dzikim Zachodzie. Wyzwoliły przemieniony w obóz pracy rezerwat indiański, a grupa nastoletnich superbohaterów z Halcion City dowiedziała się, poznając swoich wrogów, że mogą okazać się przyjaciółmi.
Komentarze
Prześlij komentarz